תוכן עניינים

אולם אירועים יוקרתי - כל הסיבות למה אריא

ישנם הבדלים משמעותיים בין אולם אירועים סטנדרטי שלא נותן ערך מוסף למקיימי האירוע או לאורחים לבין אולמות אירועים יוקרתיים שהופכים אירוע לחד פעמי ובלתי נשכח לא רק עבור הזוג אלא גם עבור האורחים. אריא, ארנת האירועים היחידה מסוגה בישראל נותנת לכם אירוע מלהיב וקסום בשל שילוב מנצח של מרכיבים שהופכים את האירוע למושלם.

עיצוב שולחן מיוחד באריא✨אולם אירועים יוקרתי

אולמות אירועים יוקרתיים- השלם גדול מסך כל חלקיו

אריא הינו אולם אירועים יוקרתי יחידי מסוגו. המאפיין אולמות אירועים יוקרתיים כמו הוא ירידה לרזולוציות הנמוכות ביותר כך שאין שום דבר מקרי. באריא, כל פרט שנמצא בחלל נמצא שם מסיבה כלשהי שתתרום לאווירה המרגשת והמלהיבה, לניתוק האורחים משגרת היום והכנסתם לתוך אווירה אחרת. באולמות חתונה ממוצעים יציעו  לכם ברוב המקרים עיצוב נחמד, מקום אסתטי ונעים ואוכל ברמה טובה.  אולמות חתונה יוקרתיים צריכים קודם כל להציע מרחב וספייס. זהו התנאי הבסיסי לכך שאורחים ירגישו בנוח. באריא שני היכלי אירועים, באחד, ורסה, יש מקום לעד 1000 אורחים, חתונה בהחלט גדולה ומכובדת. בהיכל השני, תמה, ישנו מקום לעד 500 אורחים, כך שהוא מתאים לחתונות קטנות עד בינוניות. כך כל אחד יכול לקיים באריא את החתונה או האירוע המתאים לו.

בואו נדבר- אנחנו כאן כדי להגשים את החלום שלכם

אולם אירועים יוקרתי - אריא - עיצוב מיוחד וחובק סגנונות

סגנון העיצוב האקלקטי המשלב בין סגנונות ועולמות שונים נחשב לאחד הסגנונות החמים ביותר היום ולא במקרה. סגנון עיצוב אקלקטי מאפשר לכל אחד להתחבר לאלמנטים שונים במקום. גם אולמות אירועים יוקרתיים מעוצבים בצורה מתוחכמת ומעניינת תוך שילוב המודרני עם הכפרי ושילוב בין חומרי גלם. באריא כל היכל אירועים מעוצב בסגנון מעט שונה. בהיכל הגדול ורסה ישנו סגנון עיצוב הכולל חומרי גלם שונים במצבם הגולמי, מה שמקנה למקום עוצמתיות. ישנם אלמנטים מברזל, בטון ועץ ששילובם יחד יוצר מראה הרמוני אך מגוון. היכל תמה מעוצב בסגנון מודרני אך חמים, תוך שילוב זכוכית יחד עם עץ ותאורה מרשימה ומעניינת. אורח הנכנס לאירוע לא יכול להישאר אדיש. בכל היכל ישנה גם פטיו, חצר פנימית מרוצפת וגן אמפי מתורבת כך שיחד נוצר מקום יפהפה, מגוון ומעניין.

אולם חתונות יוקרתי לכל עונות השנה

אין ספק כי האירוע הגדול מכולם אותו חוגגים באולם אירועים יוקרתי הוא חתונה. פעמים רבות זוגות מתלבטים מתי לקיים את האירוע מחשש שבחורף הגשום והקר, או בימי הקיץ החמים והלחים, האירוע עלול להשתבש ולא למצות את הפוטנציאל. באריא, אולם חתונות יוקרתי המתאים למעשה לכל סוגי האירועים, מצאנו את הפתרון המושלם ואנו נותנים מענה מצוין גם בחורף וגם בקיץ. באריא ניתן בקיץ או במזג אוויר טוב לקיים את החופה בחוץ, אך לחורף ומזג אויר גשום המקום ארגן חדר מיוחד לקיום החופה, חדר מעוצב ויפהפה היכול להכיל עד 1000 איש כך שניתן לקיים במקום  חתונות גדולות גם בחורף.

באריא, אולם אירועים מהיוקרתיים בארץ, חיבור חובק עולם גם בקולינריה

פרמטר חשוב המבדיל אולם אירועים יוקרתי מאולם ממוצע הוא האוכל. למרות מיקומו בשוהם, אריא נחשב לאולם חתונות במרכז וככזה – חשוב לנו להיות יוקרתיים ושהאוכל שלנו יהיה אקלקטי ומיוחד, ושלא תצטרכו להזמין קייטרינג כזה או אחר. המקום מצטיין גם במנות הנפלאות המוגשות בו הנעשות על ידי אלי זיגדון, שף מקצועי בעל ניסיון רב שגם זכה בפרסים בינלאומיים וג'וליאן פרץ, שף קונדיטור מומחה אשר ידאג לכך שגם אתם וגם האורחים תצאו רק עם טעם מתוק מהאירוע. כשהאירוע שלכם יסתיים, אין לנו ספק שעוד הרבה ידובר על האוכל המדהים שהיה באולם.

קינוחים יוקרתיים באריא - אולם אירועים יוקרתי בשוהם
מנות מדהימות וקולינריה במיטבה | אריא אולמות אירועים יוקרתיים

"אולמות אירועים יוקרתיים" זה אריא

באריא אנו עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, אם מבחינת עיצוב, מראה, קולינריה, שירותיות ולמעשה מכל בחינה שהיא אשר הופכת אולם אירועים ליוקרתי ונחשב. צרו עימנו קשר עוד היום ולא תתחרטו.

בואו נדבר- אנחנו כאן כדי להגשים את החלום שלכם

ברוש 2, היי פארק, שוהם

אולי יעניין אותך גם...
אולם חתונות במרכז יוקרתי ומומלץ – אריא ארנת החתונות של ישראל

אולם חתונות במרכז יוקרתי ומומלץ – אריא ארנת החתונות של ישראל

אולם חתונות במרכז מומלץ אריא ארנת החתונות של ישראל תוכן עניינים אולם חתונות במרכז – אריא אולם אירועים לחתונה במרכז

אולמות אירועים יוקרתיים

אולמות אירועים יוקרתיים

אולמות אירועים יוקרתיים אריא ארנת החתונות של ישראל תוכן עניינים אולם אירועים יוקרתי – כל הסיבות למה אריא ישנם הבדלים

אולמות אירועים במודיען והסביבה – אריא ארנת החתונות של ישראל

אולמות אירועים במודיען והסביבה – אריא ארנת החתונות של ישראל

אולמות אירועים במודיעין והסביבה אריא ארנת החתונות של ישראל תוכן עניינים אולמות אירועים בשפלה מקבלים מעמד חדש אולמות אירועים במודיעין

דילוג לתוכן