תוכן עניינים

אולם חתונות במרכז - אריא אולם אירועים לחתונה במרכז

אולם חתונות במרכז קורץ מאוד לזוגות מאורסים. האורחים מגיעים מכל קצוות הארץ והצורך בלמצוא מקום נגיש לכולם הוא גדול. אבל לפני שנתחיל לדבר על מה נחשב כיום אזור המרכז… בואו נתחיל מההתחלה.

היום הגדול שלכם עומד מלהגיע ואתם רוצים שהוא יהיה בלתי נשכח (מהסיבות הנכונות…), שיהיה קסום והכי חשוב- מהנה לכולם: לכם ולאורחים כאחד. אתם מחפשים אולם חתונות במרכז הארץ. אולם אירועים בו תבחרו לחגוג את יום חתונתכם הוא בעל השפעה רבה על החוויה והאווירה. מדובר על עיצוב המקום שצריך להיות ברמה הגבוהה ביותר, על האוכל שצריך לעמוד בסטנדרטים גבוהים ולתת לאורחים תחושה שהם במסעדת שף (וכשמדובר על אריא זאת לא רק תחושה, זאת המציאות). מעבר לכך יש גם את עניין הגישה הנוחה. במיוחד אם יש לכם אורחים מכל רחבי הארץ או שמירב האורחים מתגוררים במרכז הארץ כדאי למצוא אולם אירועים לחתונה במרכז כמו אריא אשר נמצא לגמרי במרכז העניינים, גם אם מגיעים אליכם אורחים מחו"ל.

אולם חתונות במרכז של היום – זה לא רק גוש דן

אם בעבר מרכז היה נחשב לתל אביב ומרכז גוש דן כשראשל"צ היתה ממש הקצה, היום המרכז התרחב גם צפונה מתל אביב וגם, בעיקר דרומה ומזרחה לאזור השפלה. היום כשמחפשים אולם חתונות במרכז מחפשים גם באזור כפר סבא, נתניה ופ"ת כמו גם מודיעין, שוהם, רחובות וסביבתן. אריא, ארנת האירועים הגדולה של ישראל הוקמה במיקום מעולה תוך השקעת מחשבה רבה על נוחות הגישה. היא ממוקמת בפאתי שוהם הנמצאת במרחק של כעשרים דקות נסיעה מתל אביב, בסמוך לכבישים ראשיים וגם במרחק של כמה דקות מנתב"ג כך שגם אורחים מחו"ל יוכלו להגיע בקלות לאירוע. אזור שוהם והשפלה בכלל נמצא במיקום קרוב מאוד לגוש דן אך מצד שני נותן אוירה שונה לגמרי של מרחבים, הרבה שטחים ירוקים, טבע ואזור כפרי. נתונים אלה יוצרים שילוב מושלם  ולכן היום אולם אירועים לחתונה במרכז יהיה פעמים רבות באזור זה.

בואו נדבר- אנחנו כאן כדי להגשים את החלום שלכם

אולם אירועים לחתונה במרכז במבנה הדומה לארמון זה אריא

באריא, אולם אירועים לחתונה במרכז ובשפלה, כאמור נעשתה חשיבה רבה על כל פרט ופרט. כך גם לגבי מבנה המקום. הארנה מורכבת משני היכלי אירועים: הצפוני והדרומי. הצפוני, ורסה, הוא הגדול יותר ומתאים גם לאירועים גדולים. הדרומי, תמה, קטן מעט יותר אך עדיין מתאים בהחלט גם לאירועים בינוניים בסדר הגודל שלהם. שני ההיכלים מורכבים מאולם יפהפה ומפטיו- חצר פנימית מרוצפת וגם גן אמפי. היכל ורסה מעוצב בסגנון המשדר עוצמתיות רבה, תוך שימוש בחומרים במצבם הגולמי כמו בטון, ברזל ועץ. באולם תמה יש שילוב בין סגנון מודרני ונקי באמצעות קירות זכוכית יפהפיים לבין חמימות טבעית עם אלמנטים מעץ וגם תאורה ייחודית ואפקטים של מולטימדיה היוצרים מקום קסום להתחתן בו.

אולם חתונות במרכז העולה על כל הציפיות ויותר מבחינה קולינרית

הפן הקולינרי מהווה היום חלק משמעותי מכל אירוע. ציפיות האורחים הולכות ועולות ובאריא בהחלט עומדים בכל הציפיות. עם שף המקום אלי זיגדון שהוא בעל ניסיון רב במלונות ומסעדות בעלי שם והשף קונדיטור ג'וליאן פרץ האמון על הצד המתוק של החגיגה ומביא איתו ניחוחות של מאפים ושוקולד מצרפת אי אפשר שלא להתלהב.

מחפשים אולם אירועים לחתונה במרכז? מצאתם!

אז אם אתם נמצאים לפני חתונה, אך גם אירוע פרטי אחר או אירוע עסקי שחשוב לכם שיהיה בסטנדרטים הגבוהים ביותר אתם יודעים כבר לאן להגיע, לאריא, ארנת האירועים הגדולה של ישראל. אל תפספסו וצרו עימנו קשר עוד היום!

בואו נדבר- אנחנו כאן כדי להגשים את החלום שלכם

ברוש 2, היי פארק, שוהם

אולי יעניין אותך גם...
עיצוב חתונה – הטרנדים של שנת 2024

עיצוב חתונה – הטרנדים של שנת 2024

עיצוב חתונה חלומית: הטרנדים הבאים של 2024 צילום: עדי אלבז עולם החתונות מתפתח כל הזמן, וטרנדים חדשים צוברים תאוצה בכל

המדריך לבחירת שמלת כלה לחורף

המדריך לבחירת שמלת כלה לחורף

המדריך לבחירת שמלת כלה בחורף צילום: עדי אלבז בחירת שמלת כלה היא החלטה חשובה עבור כל כלה, אך בחירת השמלה

חופת חורף באריא

חופת חורף באריא

חופה בחורף באריא – הרבה יותר יפה ממה שחשבתם צילום: עדי אלבז החורף בישראל הוא התקופה המושלמת לחופה מרגשת עם

חתונה במלחמה או ביטול חתונה

חתונה במלחמה או ביטול חתונה

חופה בחורף באריא – הרבה יותר יפה ממה שחשבתם צילום: עדי אלבז תוכן עניינים אם אתם מחפשים את המקום המושלם

דילוג לתוכן