כל מה שרציתם לדעת על בחירת אולם אירועים חדש מול וותיק

בחירת אולם אירועים לחתונה הוא אירוע בפני עצמו – המיקום, האוכל, התאורה, העיצוב, נגישות, חנייה , השירות וההבטחה "שהכל יתקתק כמו שצריך" הם הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון בעת שניגשים אל "הפרויקט" , שבפני עצמו הינו חלק מפרויקט גדול בהרבה.

אחד השיקולים שיש להביא בחשבון בעת בחירת אולם הוא הוותק שלו למול החדשנות שלו. פעמים רבות זוגות העומדים להתחתן ניצבים בפני הבחירה האם לבחור באולם וותיק או באולם חדש. לשם כך אלי מרדכי, הבעלים של האולם החדש "אריא", אסף עבורכם את היתרונות והחסרונות כאשר  הולכים לבחור אולם לחתונה.

הנה כמה שיקולים ששווה להביא בחשבון:

  1. גמישות מול קבעון: היתרון בבחירת אולם בעל וותק הוא די ברור, הוותק והניסיון. אולם וותיק יש לצידו לעיתים גם מגרעות שסביר להניח שפחות תתקלו בהם באולם חדש. אולם וותיק פועל במתכונת מסוימת ולעיתים קשה לשנות את הדרך בה הוא עובד ולהתאים אותה לצרכים המיוחדים של כל זוג.  אולם חדש נוטה לגלות גמישות יתרה ונכונות להתאים את עצמו לצרכי הזוגות ולהציע אפשרויות חדשות. אצלנו באולם "אריא" אנו נוטים להקשיב לזוגות, ולנסות להיות גמישים אליהם כמה שניתן  ולהגשים להם את החלום.
  1. חדשנות מול וותק: אחד היתרונות הגדולים שבבחירה באולם חדש היא מה שכולנו אוהבים "חדש". כולנו אוהבים דברים חדשים, נוצצים וישר מהקופסא. יש להם ניחוח אחר והם מתאימים מיוחד לרוח התקופה ומציעים את החידושים האחרונים בתחום. גם בבחירת האולם לאירוע ישנו את אלמנט החדשנות : העיצוב המודרני ביותר , התאורה המתקדמת, התפריטים העדכניים והמרגשים וכל החידושים האחרונים שנובעים מתוך היכרות עם תנאי השוק.
  1. 'על הנייר' מול 'מקום אמיתי': אין ספק שלמקום עם וותק יש יתרון עצום למול בחירה במקום חדש בכל הנוגע לאספקטים של בחינת הקיים וקבלת המלצות. אולם, למול יתרונות אילו לא ניתן לבטל את יתרונות הבחירה במקום חדש שעתיד להיפתח. בדיוק כמו בקניית דירה "על הנייר" כאשר השטח לא עבר פיתוח וכל מה שניתן לעשות הוא להתרשם מהתוכניות, כך בבחינת מקום חדש ניתן להתרשם מתוכניות המקום, מההדמיות ולהאמין שבעלי המקום יעשו את המקסימום על מנת לצבור את המוניטין והשם הטוב על ידי מתן השירות המושלם ללקוחות שבחרו בהם בשלב זה. 
  1. עלות מול תועלת : אחד היתרונות בשקילת אופציה של בחירה במקום חדש הוא העלות. היות וחתונה היא הפקה יקרה ברוב המקרים, לתקציב הנדרש נודעת חשיבות עליונה. מקום חדש יאות ברוב המקרים להציע מחירי ומבצעי השקה.     בחנו את התקציב שלכם, מה אתם מבקשים להשיג במשא ומתן על המחיר .

ישנם זוגות אשר חוששים לבחון אולם חדש וניתן להבין זאת מבחינות מסוימות. אולם, בבחינה אובייקטיבית של מערך השיקולים ופריסת היתרונות מול החסרונות של בחירת אולם חדש ניתן לראות כי ברוב המקרים התועלת גדולה מהחשש וכי ניתן לנצל הזדמנויות מעולות על מנת לשדרג את האירוע ללא עלות נוספת.על מנת להבטיח כי האירוע שלכם יהיה בדיוק כמו שחלמתם גם אם בחרתם אולם חדש יש לשים לב למספר דברים בעת חתימה על החוזה: מיהו הצוות המפעיל את האולם – האם מדובר באנשים בעלי ניסיון, שם ומוניטין? מהן התוספות וההטבות במחיר הנובעות כתוצאה מבחירה באולם חדש? מהי רמת השירות אליה מתחייבים בעלי האולם? מהם לוחות הזמנים הצפויים לפתיחה וכמה מוקדם ניתן יהיה לבוא ולהתרשם באופן פיסי מהמקום לפני האירוע עצמו?

אנחנו ממליצים לכם לשקול היטב את כל הגורמים ולבחור את האולם המתאים לכם –חדש מול ישן. והכי חשוב- שיהיה במזל טוב