השף אלי זיגדון

השף – אלי זגדון

על חגיגת הטעמים והגורמה המשובח אמון אחד השפים המובילים בתחום הקולינריה העילית בישראל, שף אלי זיגדון.
לשף, זוכה מדליות ארד וכסף בתחרויות בישול בינלאומיות, ניסיון עשיר של שנים רבות. הוא צמח במטבח האירופאי בגרמניה ובשוויץ, היה לשף במסעדת מלון Schlossfuschel היוקרתית, בעלת 3 כוכבי מישלן, והוביל לאחר מכן את מטבחי בתי המלון הנחשבים "הרודס" ו"נסיכה" באילת, כשף תפעולי. כמו כן, שף זיגדון הוביל במהלך עשור את הפן הקולינרי באולם אירועים מוכר בשרון.
שף אלי זיגדון מעצב ומוביל את הפן הקולינרי ב"אריא" מראשית דרכה (2015). הוא מוביל את חגיגת הטעמים, הריחות והצבעים אל עבר מחוזות מרהיבים של אוכל משובח וחוויית אירוח ברמה הגבוהה ביותר.
אלי זיגדון אומר: "המטרה שלי היא לקחת את הידע והמקצועיות שלי ולהציע רמה קולינרית גבוהה יותר מהסטנדרט, בשאיפה להציע מנות ברמת גורמה לאורחי המתחם, תוך שימוש בחומרי הגלם הטובים, המיוחדים והמפתיעים ביותר. המטבח ישלב סגנונות שונים של המטבח הישראלי: מנות אירופאית לצד מנות מרוקאיות אותנטיות, מנות בוכריות לצד מנות אמריקאיות קלאסיות וכדומה".

שף קונדיטור – ג'וליאן פרץ

שף קונדיטור, ג'וליאן פרץ, מביא אליכם הישר מפריז את מיטב הקונדיטוריה ברמה הגבוהה ביותר!
ג'וליאן, שמומחיותו היא שוקולד, גדל לעולם הקונדיטוריה, כבן להורים קונדיטורים ידועים בצרפת.
את השכלתו רכש באקדמיה הידועה לקולינריה שבפריז, Lenotre, והוא בעל חמש דיפלומות בתחומים: מאפים, קונדיטוריה, גלידות, סוכריות ושוקולדים.
ג'וליאן היה שף קונדיטור במסעדות יוקרתיות בצרפת, הוא בעלים של קייטרינג קונדיטוריה, ולשעבר השף קונדיטור של מלון Crown Plaza בתל אביב.
משנת 2020 הוא השף קונדיטור ב"אריא", אשר מביא עימו ידע, כישרון ויצירתיות שמחוללים מהפכה בתחום.

אז נרים כוס יין?

בואו נדבר- אנחנו כאן כדי להגשים את החלום שלכם

קולינריה

שף קונדיטור – ג'וליאן פרץ

דילוג לתוכן